Previous Entry Share Next Entry
Comic: Some Things I am Bad At
cap, captain miss america
teaberryblue



Mirrored from Antagonia.net.

Tags:

  • 1
?! Is there a picture that is not showing up?

The unicorn poo panel is GOLD!

And we do have the same problem... except the unicorns.

These are getting better and better xD

Thank you so much! I hope they are!

lol! I totally do the same thing. Though I'm working on correcting that. :)

It is super hard! I just like to do the fun part but not the hard part of everything!

Ugh ugh ugh. I want to write so bad but I get like four pages in and get bored, hee.

This is so cute. I love the sad-face in the unicorn poo panel.

Thank you! The sad face loves you!

And yeah. I like get off to a great start and then poop out. But not unicorn poop.

awesome!!!! this is great.

actors are passe, too. tee hee!!!

I love that in the bottom panels your expression gets more and more frantic from left to right!!

Thank you! That is such a good point and I wish I had realized that because I should have made the top row that way too!

Dude, I am totally the same way. I have to force myself kicking and screaming to complete things that I think might be awesome.

"BUT I DON'T WANNA. I WANNA PLAY WORLD OF WARCRAFT."

"BUT IT'LL BE AWESOME WHEN YOU'RE DONE!!"

BUT WARCRAFT IS SO LIKE FUN.

Unicorn poop has killed oh so many dreams.

Unicorn poo is hard to clean out of things! It gets in your socks!

I know I hardly ever comment, but I am really enjoying all your comics! Hmm, according to this website (BEWARE: The background is a ghastly pink!) unicorns "pee out sunshine and poop out rainbows". Imagine how colorful saving the unicorns could be!

Off-topic: Thank you for the snowflake cookie!


THEY ONLY POOP RAINBOWS IF YOU GIVE THEM TOO MANY JELLYBEANS.

And you are welcome! I am glad to hear you like my comics!

This is like me! I want to do a lot of things, but I'm not so great at actually finishing them. It also makes choosing college courses difficult because I don't know if I want to be an astrophysicist or a writer (or a psychologist or a religious historian or...well, you get the idea).

Hi there! You could...be all four? Y/Y? A religious astrophysicist historian psychological writer?

  • 1
?

Log in

No account? Create an account